Mes renkame ir tvarkome tik tuos Jūsų asmens duomenis, kurie yra pakankami ir būtini pasiekti tikslus, dėl kurių jie tvarkomi:
-Jūsų identifikaciniai, anketiniai ir kontaktiniai duomenys
-Registracijos, prisijungimo ir paskyros techniniai ir administravimo duomenys
-Pirkimų duomenys
Pirkėjai, užsakydami prekę nuotoliniu būdu (elektroninėje parduotuvėje, iš katalogo paštu ir kt.), negali tinkamai įvertinti jos kokybės ir savybių, todėl jiems suteikiama teisė „gyvai“ įvertinus prekę ją grąžinti, t. y., atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties.
Taigi pirkėjas, gavęs nuotoliniu būdu užsakytą prekę, siekdamas nustatyti jos pobūdį, savybes ir veikimo būdą, turi elgtis su preke ir ją apžiūrėti tik tokiu pačiu būdu, kaip pirkėjui būtų leista tą atlikti parduotuvėje. Pavyzdžiui, pirkėjas turėtų drabužį tik pasimatuoti ir neturėtų jo dėvėti. Gautas elektronikos prekes (garso kolonėles, televizorių ir pan.) galima įjungti ir patikrinti jų savybes. Tačiau negalima nuplėšti apsauginių prekių plėvelių ar prekių etikečių.
Pirkėjai gali grąžinti (atsisakyti sudarytos sutarties) beveik visas nuotoliniu būdu įsigytas prekes per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, jeigu pardavėjas nenustato ilgesnio termino.
Jeigu užsakytą prekę sudaro keletas siuntų, 14 (keturiolikos) dienų sutarties atsisakymo terminas skaičiuojamas nuo paskutinės siuntos gavimo dienos.
Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, įskaitant Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.
Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:
• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
• grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
• grąžinant priedėlį, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, turi būti atstatyta gamyklinė programinė įranga;
• grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
• pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.
Prekių pristatymas
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes per 1-7 darbo dienas
nuo užsakymo pateikimo dienos, nebent yra iškilusių pagrindžiamų logistikos ar gamybos sutrikimų.
Prekės pristatomos per Lietuvos paštą arba pasirinktame Omniva/LPexpress paštomate.”